بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

  • ۰
  • ۰

کمپانی خودروسازی ام‌ وی‌ ام یکی از برندهای خودرویی وطنی است که با سرمایه‌گذاری کشور چین در ایران بنا گردید و در حال فعالیت است. در حال حاضر به خاطر تولیذ خودروهای متنوع با قیمتی مناسب، خرید آن با استقبال خوبی مواجه شده است و  طرفداران زیادی دازد.

فروش ام وی ام رفته رفته ترویج گردید و دیگر خریداران دلواپس فروش خودروی دست دوم و کارکرده خود نیستند. افزایش فروش خودروهای برند ام وی ام  مدیون تغییر کیفیت و تنوع در ارائه محصولات آن  از گذشته تا امروز است.

برند چری سرمایه گذار کمپانی ام وی ام در ایران

کمپانی خودروسازی چری برای حضور در بازار ایران دست به تأسیس شرکت خودروسازی مدیران خودرو زد  و برند ام وی ام را برای محصولات خود در ایران انتخاب کرد. مدیران خودرو  تا دو سال پیش فقط برند ام وی ام را برای خودروهایش انتخاب و آنها را در ایران مونتاژ می‌کرد، اما از دوسال پیش با تصمیم مدیران ارشد چری اقدام به وارادات و تولید برخی از محصولات لوکس این شرکت با همان برند چری نمود. بدین شکل برند چری هم‌زمان با برند ام وی ام در بازار ایران اعلام حضور کرده و شاهد خودروهای هر دو برند در خیابان‌ها هستیم.

محصولات کمپانی ام وی ام و چری در ایران

با اینکه کمپانی ام وی ام یا همان مدیران خودرو هم اکنون ۹ محصول به بازار ایران عرضه کرده است، ولی فقط ۵ محصول با برند ام وی ام است و ۴ محصول با نام‌ برند چری به بازار عرضه می‌شوند تا ماهیت چینی خود را به طور کامل حفظ کرده باشند.

ام وی ام

خودروهای عرضه شده در بازار با برند ام وی ام

  • ام وی ام ۱۱۰ اس (MVM 110s)
  • ام وی ام ۳۱۵ اس (MVM 315s)
  • ام وی ام ۵۵۰ (MVM 550)
  • ام وی ام ایکس۲۲ (MVM X22)
  • ام وی ام ایکس۳۳ اس (MVM X33s)

خودروهای عرضه شده در بازار با برند چری

  • چری آریزو ۵ (Chery Arrizo5)
  • چری آریزو ۵ تی ای (Chery Arrizo5 TE)
  • چری تیگو ۵ اف ال(Chery Tiggo5 FL)
  • چری تیگو ۷ (Chery Tiggo7)

اطلاعاتی مختصر در خصوص محصولات برند ام وی ام و قیمت هر کدام

  • خودرو  ۱۱۰ اس

این خودروی هاچ‌ بک ام وی ام که دارای ظاهری با جثه کوچک است دارای موتوری با ظرفیت ۹۹۸ سی‌سی و ۴ سیلندر می باشد.

پیشرانه ام وی ام ۱۱۰ اس حداکثر قدرت خروجی ۶۸ اسب بخار را مهیا می سازد و برای انتقال قدرت از جعبه دنده ۵ سرعته دستی به کار برده است. قابلیت سرعا این خودرو حداکثر۱۵۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. این خودرو در دو نسخه با قیمت کارخانه‌ای ۳۲ میلیون تومان و ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

  • خودرو  ۳۱۵ اس

خودروی هاچ‌بک ۳۱۵ اس، نسل جدید و اسپورت شده ۳۱۵ های گذشته است که علی رغم نسل قبل خود طرفداران بسیاری پیدا کرده است. ۳۱۵ اس از موتوری با ظرفیت ۱۴۹۷ سی‌سی دارای ۴ سیلندر و حداکثر قدرت خروجی ۱۰۷ اسب بخار برخوردار است. جعبه دنده این خودرو ۵ سرعته دستی است و با آن می توان تا حداکثر سرعت یعنی ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت را تجربه کرد. این اتومبیل نیز در دو نسخه با قیمت‌های کارخانه‌ای ۴۹ میلیون و ۳۹۰ هزار ۴۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

  • خودرو  ۵۵۰

ام وی ام ۵۵۰ یک خودروی سدان یا همان سواری شهری است که از موتوری با ظرفیت ۱۹۷۱ سی‌سی برخوردار است. پیشرانه این خودرو ۴ سیلندر می باشد و بیشترین توان خروجی آن ۱۳۲ اسب بخار است. با این خودروی  ۵ دنده می‌توان تا حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت رانندگی را تجربه کرد. این اتومبیل نیز در دو تیپ با قیمت‌ کارخانه‌ای ۵۶ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان و ۶۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

  • خودرو ایکس۲۲

ایکس ۲۲ کراس اوری با موتور ۱۴۹۷ سی‌سی می باشد که ۴ سیلندر و بیشترین قدرت خروجی آن ۱۰۵ اسب بخار دارد. بالاترین میزان سرعت این کراس اور ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت برای جعبه دنده اتوماتیک ۴ سرعته و ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت برای جعبه دنده ۵ سرعته دستی می باشد. این خودروی ۴ قیمت کارخانه‌ای دارد که کمترین قیمت آن ۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و بالاترین قیمت آن ۶۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

  • خودرو ایکس۳۳ اس

ایکس ۳۳ اس نسل جدید ایکس ۳۳ است. این کراس اور که چندین سال است در ایران به فروش می رسد از موتور ۱۹۷۱ سی‌سی با بالاترین قدرت خروجی ۱۳۶ اسب بخار عرضه می شود. این پیشرانه ۴ سیلند دارد. جعبه دنده ایکس ۳۳ اس اتوماتیک ۷ سرعته CVT و بیشترین سرعتش ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است. قیمت کارخانه‌ای دو نسخه این خودرو ۷۷ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان و ۷۹ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان می باشد.

 منبع: سایت کارشناسی خودرو اتوناین

  • matin pishrow

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی