بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

  • ۰
  • ۰

در سال 1985 کمپانی خودرو سازی هیوندای موتور و دایملر آگ به کمک دولت چین گروه خودروسازی پکن یا همان BAIC را راه اندازی کردند. در همان ایتدا این گروه برای خود شعاری را طراحی کردند تحت مضمون هدف شما ، آرزوی ماست که از اصلی ترین اهداف این تولید کننده خودرو که 49 % سهامش از آن بنز چین می باشد، واردات و صادرات فناوری اتومبیل و محصولات برقی و مکانیکی میباشد . خودروها ها و سایر محصولات تولیدی شرکت بایک به بیش از 20 کشور جهان صادر می گردد که در کشور ما هم دیار خودرو در شهر گلپایگان بایک سابرینا را به تولید میرساند که به تازگی به سبد محصولات خود ماشین سنوا هم اضافه گردیده است . در رایزنی های انجام شده مدیر عامل بایک از اهدافش با همکاری مشترک با دیار خودرو و حضورش در ایران صحبت کرده است که امیدوار به آینده ای روشن در ایران و دیگر بازار ها می باشند .

بایک

خودرو سابرینا محصول کمپانی بایک

بایک سابرینا یک هاچبک کوچک شهری و اقتصادی به شمار می آید که در سال 1394 در بازار ایران حضور پیدا کرد. بایک را می‌توان یکی از خودروسازان معتبر در کشور چین قلمداد کرد که از فروش خوبی هم از محصولاتش داشته است. ضمن آنکه خودروهای نسبتا باکیفیتی را تولید می کند.

با توجه به کیفیت نسبتا خوب این برند، بایک سابرینا به علت عملکرد نا متعارف کمپانی متولی واردات و تولید، یعنی دیار خودرو، فروشی را که باید تجربه می کرد را تجربه نکرد و تا به امروز هم صاحبان آن با مشکل خدمات پس از فروش درو به رو هستند.

بایک سابرینا هم اکنون با قیمت 40 تا 65 میلیون تومان در مدل‌های دست دوم در بازاز معامله می شود.

خودرو سنوا X25 محصول کمپانی بایک

بایک سنوا X25 یک کراس اوور کوچک چینی است که در سال 2015 در کشور چین رونمایی شد و در حال حاضر بر روی خط تولید کمپانی چینی است. این خودرو قرار است از سوی دیار خودرو در ایران تولید و عرضه شود.

بایک سنوا X25 به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی تجهیز گردد که قادر است 114 اسب بخار قدرت و 148 نیوتن متر گشتاور تولید نماید. این خودرو طراحی خیلی قدرتمندی ندارد .

منبع: سایت کارشناسی خودرو    http://auto9.ir

  • matin pishrow

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی