بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

  • ۰
  • ۰

تگ‌ های پوستی را می‌ توان به‌عنوان برآمدگی‌ های کوچک پوست در مناطقی از بدن که دارای چین‌ های گوشتی هستند، تعریف کرد. تقریباً ۵۰ تا ۶۰ درصد از بزرگسالان ممکن است به حداقل یک برچسب پوستی در طول زندگی خود دچار شوند. علاوه بر بالا رفتن سن، افراد مبتلا به دیابت، چاقی یا سابقه خانوادگی مستعد ایجاد چنین برچسب هایی در بدن خود هستند.

برچسب های پوستی معمولا بدون درد هستند و باعث ناراحتی نمی شوند. اگر به دلیل داشتن ظاهر خجالت آور و خونریزی کردن از بودن آنها را ناراحت هستید، میتوانید با مشورت دکتر آنها را جراحی کنید. گاهی اوقات، تگ های پوستی ممکن است به طور کامل از بین بروند. این عارضه در صورتی اتفاق می افتد که بافت در نتیجه کمبود خون پیچ خورده و مرده باشد.

زگیل تناسلی1

تفاوت بین زگیل تناسلی و تگ های پوستی چیست؟

بیایید در مورد عوامل تمایز بین این دو بیماری مفصل صحبت کنیم. هنگامی که در ناحیه ی تناسلی یا مقعد خود با علائم و نشانه های این بیماری روبرو شدید باید بدون فوت وقت به بهترین پزشک متخصص زگیل تناسلی مراجعه کرده و درمان را آغاز نمایید. زیرا هم خطر گسترش آنها وجود دارد و هم شریک جنسی خود را می توانید آلوده کنید. از طرفی اگر زگیل‌های تناسلی در مسیر مجاری ادراری یا مجرای واژن قرار بگیرند احتمال انسداد و خونریزی وجود دارد.

ظاهر

تگ های پوستی یا شبیه بادکنک خالی شده یا حتی دانه ای برنج هستند که از طریق یک ساقه نازک به پوست متصل می شوند.

بر خلاف تگ های پوستی، زگیل تناسلی ممکن است صاف، گل کلمی شکل یا ساقه ای باشد (برآمدگی های انگشت مانندی دارند). پایه پهن تری دارند و معمولا محکم به بدن میچسبد. 

برچسب های پوستی در نواحی بدن که در آن اصطکاک بیشتری به صورت روزانه وجود دارد مانند گردن، زیر بغل، پلک ها، زیر سینه ها، ران ها، اندام تناسلی یا چین های کشاله ران رشد می کنند.

زگیل تناسلی عفونی است و از طریق تماس مستقیم پوست به پوست پخش می شود. بنابراین، آن‌ها نواحی از پوست را تحت تأثیر قرار می‌ دهند که معمولاً هنگام تماس جنسی محافظت نمی‌ شوند و در حین رابطه جنسی (در اثر بریدگی‌های جزئی) آسیب می‌ بینند. شما می توانید آنها را بر روی ساقه آلت تناسلی، مجرای ادرار، واژن، فرج، دهانه رحم یا پوست اطراف مقعد بیابید.

منبع خبر: عرشه آنلاین

 

  • matin pishrow

نظرات (۱)

  • محمد مرادی
  • جالب بود تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی