بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

  • ۰
  • ۰

برلیانس آتو، کمپانی خودروسازی چینی می باشد، که در حیطه مونتاژ خودروهای خودرو سازی های بی ام‌ دبلیو، میتسوبیشی موتورز، پورشه، تویوتا، پینینفارینا و ایتال‌دیزاین می پردازد.

کمپانی برلیانس آتو در سال ۱۹۹۲ به دست یانگ رونگ بنا نهاده شد و تا سال ۲۰۰۲ تنها محصولش مینی بوس بود. از سال ۲۰۰۳ به دنبال امضای قرارداد با بی ام‌ دبلیو دست به مونتاژ خودرو نمود. کمپانی بریلیانس در سال ۲۰۱۲، ۶۵۰ هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه کرد و در سال ۲۰۱۳ به‌ عنوان ششمین تولیدکننده خودرو جمهوری خلق چین شناخته می‌شود.

برلیانس

بخش مرکزی این کمپانی در شهر شن‌یانگ، چین واقع شده است و سهام آن در بازارهای بورس اوراق بهادار هنگ کنگ و بورس فرانکفورت معامله می‌شود.

اتومبیل های سواری این کمپانی در ایران به دست سایپا و پارس خودرو مونتاژ می‌گردد. در ایران برلیانس‌های h330وh320وh230وh220و cکراس وv5 مونتاژ می گردد. V5کپی برداری شده از bmw x3 است اما در کشور ما طرفدار زیادی ندارد پر فروش ترین خودرو برلیانس موتور h330 است که سواری و فرمان نرمی دارد اما و امکانات کاملی دارد

  • matin pishrow

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی