بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

  • ۰
  • ۰

برای درمان شقاق مقعدی در کودکان نیاز به معاینه توسط پزشک است که معمولاً از روش معاینه چشمی و انگشتی استفاده می شود، زیرا ترک با چشم قابل مشاهده است. اما از آنجایی که بیمار درد بسیار زیادی را متحمل می شود، معمولاً اجازه این عمل را به پزشک نمی دهد، در نتیجه پزشک با استفاده از بی هوشی یا بی حسی مقعد را مورد معاینه قرار می دهد.

 بهترین روش درمان شقاق مقعدی در کودکان
درمان شقاق مقعدی در کودکان
اغلب درمان شقاق مقعدی در کودکان با روش‌های ساده و خانگی قابل بهبود است. این روش‌ها شامل تغییر در رژیم غذایی، تحرک کودک و پماد برای درمان شقاق است که می تواند به رفع و درمان این عارضه کمک نماید. اما در صورتی که با درمان های خانگی عارضه بهبود نیافت، لازم است درمان های جدی تر را به تعویق نیاندازید. در مرحله بعدی ممکن است پزشک مصرف دارو و پماد و یا حتی جراحی را پیشنهاد نماید که عارضه و مشکلات خاص خود را دارد.

اما درمان شقاق با لیزر بهترین و نیز موثر ترین روش درمانی است که پیشنهاد می شود، این روش می تواند بدون عارضه نواحی آسیب دیده را ترمیم نماید و کودک شما را برای همیشه از این بیماری خلاص نماید. از مزایای استفاده از لیزر به این شرح است :

بدون درد و خونریزی
بدون نیاز به بستری کودک
در مدت زمان کمتر از یک ساعت
بدون عوارض بعدی
دوره نقاهت کوتاه
درمان قطعی
همچنین ببینید: عکس شقاق در مردان و زنان

https://zarinbano.com/treatment-of-anal-fissure-in-children/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی