بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

  • ۰
  • ۰

بخشی از متن عکس بواسیر در وب سایت کلینیک عابدیان :

عکس هموروئید داخلی

هموروئید داخلی نوع شایعی از این بیماری مقعدی است. وقتی سیاهرگ های داخل مقعد (انتهای راست روده) در اثر عوامل مختلف مثل یبوست، تحت فشار قرار گیرد، گشاد و متورم می شوند و هموروئید داخلی ایجاد میشود.
 

عکس هموروئید داخلی
عکس هموروئید داخلی
تصویر بواسیر داخلی

عکس بواسیر خارجی

هموروئید خارجی در اثر متورم شدن یا گشاد شدن سیاهرگ های خارج از مقعد ایجاد میشود، موضع ایجاد این بیماری با دقت در هر عکس بواسیر  به طور کامل مشخص است.

عکس بواسیر خارجی ترومبوزه
عکس بواسیر خارجی
عکس بواسیر خارجی
تصاویر+ بواسیر خارجی

ب

عکس بیرون زدگی بواسیر

اصطلاح بیرون زدگی بواسیر تنها در مورد هموروئید داخلی که پیشرفت کرده، کاربرد دارد. این نوع بیماری در اثر متورم شدن سیاهرگ ها داخل کانال مقعد (رکتوم) ایجاد میشوند. این سیاهرگ های متورم پس از مدتی در اثر اعمال فشار و یا عبور مدفوع به سمت پایین که همان خروجی مقعد قرار دارد، دچار افتادگی شده و اصطلاح پرولاپس میشوند. با ادامه این فرآیند زائده ای گوشتی که همان سیاهرگ است از مقعد بیرون می زند.

در هموروئید های درجه 2، 3 و 4 این زائده قابل مشاهده است که در نوع 4 به هیچ وجه، حتی با فشار دست نیز به داخل بر نمی گردد. این شرایط می تواند به شدت دردناک باشد و حتی فرد در دفع مدفوع نیز با مشکل مواجه شود. درمان بواسیر بیرون زده سریع و اورژانسی انجام میشود. در ادامه چند عکس بیرون زدگی بواسیر را مشاهده می کنید.

عکس بیرون زدگی بواسیر

تصاویر بواسیر زنان

آمار های ابتلا به این بیماری نشان داده، زنان به علت شرایط مختلفی که در طول زندگی تجربه می کنند، بیشتر در معرض هموروئید قرار می گیرند. به طور مثال بواسیر در بارداری و زایمان شایع بوده و تغییرات هورمونی نیز رابطه ای مستقیم با این بیماری دارد و خطر بروز آن را افزایش میدهد.

اما خوب است بدانید مردان نیز از خطر این بیماری در امان نیستند. علائمی که برای هر دو جنس ایجاد میشود، یکسان است. و مسلماً شکل ظاهری این بیماری نیز در مردان و زنان تفاوتی ندارد. برای تایید این موضوع به این چندین عکس بواسیر زنان و مردان با دقت نگاه کنید.

عکس بواسیر زنان
عکس بواسیر مردان

 

عکس بواسیر خفیف (تازه)

قطعاً مشاهده عکس بواسیر یا همان عکس هموروئید ساده ترین راه برای تشخیص این بیماری است. قبل از هر چیز بگوییم که منظورمان از واژه خفیف این است که بیماری هنوز وارد مراحل پیشرفته (که در آن اصطلاحاً هموروئید پرولاپس میشود.) نشده است. در نتیجه علائم و نشانه های ظاهری که ایجاد می شوند، نیز خفیف هستند.

در مورد هموروئید داخلی که سیاهرگ های آسیب دیده داخل کانال مقعد قرار دارند. ممکن است بیمار هیچ علامت ظاهری را تجربه نکند و یا حتی درد هم نداشته باشد. در واقع در این بیماران علائم زمانی ظاهر می شوند که هموروئید پرولاپس شده و زائده ای گوشتی از مقعد خارج شود.

در صورت ابتلا به نوع خارجی خفیف نیز ممکن است بیمار تنها علائمی مثل درد داشته باشد و یا اندکی تورم و التهاب در اطراف دریچه مقعد ایجاد شود.

عکس عمل بواسیر

عمل جراحی بواسیر یا هموروئید کتومی در مراحل پیشرفته تر این عارضه انجام میشود. یعنی زمانی که هموروئید از مقعد خارج شده و یا نوع خارجی متورم شده است. هموروئیدکتومی جراحی پرریسک و دردناکی است که معمولاً بیماران راضی به انجام آن نمی شوند. در این روش زائده هموروئید با عمل جراحی از مقعد خارج شده و بسته به نظر پزشک ممکن است موضع با بخیه بسته شده و یا حتی باز رها شود. در ادامه تصاویر هموروئید مربوط به عمل این بیماری را مشاهده می کنید.

عکس عمل بواسیر

از آنجایی که عمل جراحی مشکلات عدیده ای از جمله درد و خونریزی شدید را به همراه دارد، معمولاً بیماران از انجام آن واهمه دارند. از این طرفی این درمان به مدت زمان طولانی برای ترمیم زخم نیاز داشته و هزینه های عمل نیز سنگین تر است. همه این مشکلات دست به دست هم داده تا امروزه کمتر جراحی مورد توجه باشد.

با ورود لیزر کمتر کسی راضی به انجام جراحی میشود. لیزر به صورت سرپایی و در کمتر از یک ساعت انجام میشود و بیمار حین درمان درد و یا خونریزی را احساس نمی کند. در ضمن بعد از عمل جراحی نیز خطر عفونت وجود ندارد. برای داشتن اطلاعات کاملتر در رابطه با  درمان و هزینه لیزر بواسیر از طریق شماره تماس های ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

 

شکل بواسیر خونی

هموروئید خونی یکی از انواع شایع این بیماری است و همان طور که نام آن پیدا است، با خونریزی همراه میشود. درمان این نوع از بواسیر در اولویت است. زیرا که می تواند عوارض خطرناکی را در پی داشته باشد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید. پیشنهاد می کنیم صفحه هموروئید خونی را مطالعه کنید.

منبع :https://drabedian.com/hemorrhoids/picture/

عکس بواسیر خونی
شکل بواسیر خونی

 

عکس هموروئید خونی

  • matin pishrow

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی