بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

  • ۰
  • ۰

اگر علائم شما جدی باشد یا بعد از 1-2 هفته بهتر نشد، پزشک ممکن است روشی را برای کمک به کاهش علائم پیشنهاد کند. بیشتر این روش‌ها بر روی هموروئید داخلی انجام می‌شود و باعث بسته شدن جریان خون می‌شود که باعث کوچک شدن و حذف آن‌ها می‌شود. بسیاری از آنها را می توان در مطب پزشک یا یک مرکز سرپایی انجام داد.

رویه هایی که ممکن است پزشک شما پیشنهاد دهد عبارتند از:

اسکلروتراپی. در طی این روش، پزشک محلولی را به هموروئید شما تزریق می کند که جریان خون را مسدود می کند.

بستن نوار لاستیکی. این روش اغلب بر روی هموروئید داخلی پرولاپس (آنهایی که به بیرون مقعد شما فشار آورده اند) انجام می شود. پزشک یک نوار لاستیکی مخصوص را در اطراف پایه هموروئید قرار می دهد که جریان خون آن را قطع می کند. سپس بواسیر کوچک می شود و معمولاً در عرض یک هفته می افتد.


فتوکواگولاسیون مادون قرمز در این روش، پزشک از ابزاری برای هدایت نور مادون قرمز به هموروئید شما استفاده می کند. گرمای نور منبع خون آن را می بندد.

کوتریزاسیون الکتریکی با یک پروب الکتریکی، پزشک شما یک سوختگی کوچک برای برداشتن بافت و مهر و موم کردن انتهای هموروئید ایجاد می کند و باعث بسته شدن و کوچک شدن آن می شود. به نظر می رسد این روش برای هموروئید پرولاپس بهترین کار را دارد.

این درمان ها معمولا موثر هستند، اما اگر رژیم غذایی و سبک زندگی خود را تغییر ندهید، هموروئید ممکن است عود کند.

https://cliniczarei.com/

درمان خارجی هموروئید
ممکن است بتوانید خارش، درد و تورم هموروئید خارجی خود را با کرم ها، پمادها یا شیاف ها (دارویی که در رکتوم خود قرار داده اید) که برای هموروئید ساخته شده اند، تسکین دهید. این محصولات معمولا حاوی داروهایی مانند لیدوکائین برای بی حس کردن ناحیه یا هیدروکورتیزون یا فندق جادوگر برای کاهش تورم و خارش هستند. اما اینها را بیش از یک هفته استفاده نکنید مگر اینکه پزشکتان بگوید مشکلی ندارد. اگر از اینها استفاده کرده اید و هنوز علائم دارید یا عوارض جانبی مانند بثورات پوستی یا خشکی پوست اطراف مقعد دارید، به پزشک مراجعه کنید.

مربوط:
علل کولیت اولسراتیو که باید بدانید

جراحی هموروئید
اکثر افراد برای برداشتن هموروئید نیازی به جراحی ندارند. با این حال، اگر روش‌های دیگر کمکی نکردند یا اگر هموروئید بزرگ دارید، پزشک ممکن است جراحی را با استفاده از یکی از روش‌های زیر توصیه کند:

هموروئیدکتومی (برداشتن هموروئید). این موثرترین راه برای درمان هموروئیدهای داخلی بزرگ خارجی یا پرولاپس یا آنهایی است که مدام عود می کنند. اغلب اوقات، هموروئیدهایی که از این طریق برداشته شده اند، دیگر عود نمی کنند. خود عمل معمولاً ساده است، اما بهبودی شما ممکن است 2 تا 8 هفته طول بکشد. اکثر افرادی که هموروئیدکتومی کرده اند می گویند که درد آنها پس از حدود 2 هفته از بین می رود، اما ممکن است 6 تا 8 هفته طول بکشد تا بتوانید به ورزش های سخت یا کارهای فیزیکی بازگردید. برخی از جراحان ممکن است از یک دستگاه الکتروترمال برای انجام این جراحی استفاده کنند، روشی که منجر به بهبودی سریع‌تر و درد کمتری برای برخی افراد می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی