بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

  • ۰
  • ۰

جواب دکتر زارعی: درمان با لیزر جریان خون را قطع می کند، بنابراین هموروئید دیگر نمی تواند از مقعد بیرون بزند. هدف استراتژیک از انجام درمان بواسیر با لیزر، جلوگیری از آسیب به آنودرم، اسفنکتر یا غشاهای مخاطی داخل و اطراف مقعد است. بهبودی سریع و قادر به بازگشت به روال عادی تنها در چند روز (در مقایسه با دوره طولانی پس از درمان های جایگزین) اتفاق می افتد.

لیزر درمانی برای شمع ها یک راه حل بسیار موثر برای افرادی است که به دنبال تسکین از ناراحتی و درد ناشی از شمع ها، شقاق مقعد و اختلالات مشابه هستند. این تکنیک پیشرفته با ماهیت کم تهاجمی و زمان بهبودی سریع خود انقلابی در درمان هموروئید ایجاد کرده است.

کدام دکتر با چه تخصصی درمان بواسیر را انجام میدهد؟

جراح عمومی و فوق تخصص کولورکتال

یک جراح عمومی و یک متخصص کولورکتال (یا جراح) در صورتی که هموروئید به اندازه کافی شدید باشد به شکل هموروئیدکتومی می تواند جراحی انجام دهد. بواسیر زمانی که به درمان‌های غیرجراحی پاسخ نمی‌دهد یا افتادگی می‌کند ممکن است نیاز به جراحی داشته باشد.

آیا بواسیر بدون عمل هم درمان میشود؟

درمان بواسیر با لیزر

بله. همه موارد هموروئید نیازی به جراحی ندارند. بواسیر را می توان به طور کامل بدون جراحی درمان کرد. جراحی تنها زمانی به عنوان آخرین راه حل در نظر گرفته می شود که درمان پزشکی با شکست مواجه شده باشد یا در مواردی که هموروئید از قبل خیلی شدید باشد.

برای بواسیر های کوچک که در مرحله اول رشد هستند، در بیشتر موارد هموروئید علامت دار جزئی، اصلاح رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند علائم را معکوس کند. کرم‌ های بدون نسخه، استروئیدهای موضعی و منقبض‌ کننده‌های عروق (داروهایی که به طور موقت رگ‌ های خونی را کوچک می‌ کنند) ترکیب می‌ کنند و می‌توانند به تسکین موقت در حین عود کمک کنند.

آیا عمل جراحی بواسیر خطرناک است؟

هموروئیدکتومی یک عمل جراحی برای برداشتن بواسیر شدید است. این روش رایج و به طور کلی بی خطر است. این عمل معمولاً یک روزه است و معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. بهبودی پس از جراحی ممکن است چند هفته طول بکشد و ممکن است دردناک باشد. در این بین بحث از درمان بواسیر با لیزر میشود که به دلیل دوره نقاهت کوتاه تر و احتمال عود کمتر، انتخاب اول بیماران است.

جراحی معمولاً هموروئید را درمان می کند. اما موفقیت درازمدت جراحی هموروئید بستگی زیادی به این دارد که چقدر بتوانید عادات روده روزانه خود را تغییر دهید تا از یبوست و زور زدن جلوگیری کنید. از هر ۱۰۰ نفر حدود ۵ نفر به هموروئید مبتلا هستند که بعد از جراحی عود می کنند.

https://www.niksalehi.com

  • matin pishrow

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی