بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

  • ۰
  • ۰

هموروئیدکتومی بسته روش جراحی است که بیشتر برای درمان هموروئید داخلی استفاده می شود. این شامل برداشتن دسته های هموروئیدی با استفاده از ابزار تیز مانند چاقوی جراحی، قیچی، الکتروکوتر یا حتی لیزر و به دنبال بسته شدن کامل زخم با بخیه قابل جذب است.

درمان خانگی

حمام آب گرم می تواند به تسکین تحریک ناشی از هموروئید داخلی کمک کند. سعی کنید از یک حمام سیتز استفاده کنید – یک وان پلاستیکی کوچک که روی صندلی توالت قرار می گیرد تا بتوانید ناحیه آسیب دیده را غوطه ور کنید یا اگر می توانید در وان حمام کنید. همچنین بعد از هر بار اجابت مزاج به مدت ۲۰ دقیقه حمام آب گرم یا حمام نشسته را امتحان کنید.

تشخیص

بواسیر داخلی اغلب با معاینه دیجیتال، آنوسکوپی و سیگموئیدوسکوپی دارای لوله سفت یا انعطاف پذیر تشخیص داده می شود. معاینه باریم انما با کنتراست دوگانه یک تکنیک نسبتا دقیق برای تشخیص هموروئید داخلی با حساسیت دقیق به ترتیب ۸۳ و ۸۸ درصد است. با این حال، هدف از تنقیه باریم در بیماران مبتلا به هموروئید داخلی شناخته شده یا مشکوک، بررسی کولون برای یک علت جدی تر خونریزی یا درد مقعدی وجود دارد.

از روش های دیگر تشخیص می توان به MRI و عکسبرداری اشاره کرد.

عوارض

هنگامی که درمان نشود، هموروئید پرولاپس داخلی شما ممکن است در خارج از مقعد به دام افتاده و باعث تحریک، خارش، خونریزی و درد قابل توجهی شود. در این موارد درد و خونریزی بواسیر داخلی غیر قابل تحمل است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی