بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

  • ۰
  • ۰

در اینجا روشهای مختلف برای کمک به درمان بواسیر را برای شما عزیزان آورده ایم:

روغن زیتون

اگر درمان بواسیر در خانه را آغاز کرده اید روغن زیتون زیادی را در برنامه ی غذایی روزانه ی خود بگنجانید تا حال روده های شما همیشه خوب بماند و به یبوست مبتلا نشوید.

یکی از روش های موثر استفاده از روغن زیتون همراه با عسل می باشد که به صورت یک مخلوط مساوی از ترکیب هر دو آن را میل کنید یا روی موضع هموروئید بمالید.

درمان بیرون زدگی بواسیر با روغن زیتون چگونه انجام میشود درمان بیرون زدگی بواسیر با روغن زیتون چگونه انجام میشود

وازلین برای درمان بواسیر

وازلین یا ژل نفتی به دلیل داشتن مواد تهیه شده از نفت می تواند برای بیماری هموروئید کمک کننده باشد. تاثیر وازلین بر بواسیر به این صورت است که با کمک به حفظ رطوبت پوست می تواند از حساسیت ناحیه کم کرده تا رگ ها متورم زمان بیشتری برای ترمیم داشته باشند ولی باز هم با این حال این ماده فقط برای توده های کوچک کمک کننده است و روی هموروئید باد کرده تاثیری ندارد.

ورزش و تحرک موثر در درمان بواسیر در خانه

برای درمان هموروئید در خانه خود ورزش های سبک و پیاده روی را در برنامه ی روزانه ی خود قرار دهید. ورزش و پیاده روی روزانه و منظم می تواند تا حد زیادی دستگاه گوارش شما را تنظیم کند و حرکت روده های شما را نظم ببخشد.

درمان خانگی بواسیر با عنبر نسا

عنبرنسا در واقع سرگین یا پشگل الاغ ماده است که دارای خواص دارویی بسیاری است. نحوه اثرگذاری و استفاده آن برای بواسیر به این صورت است که باید عنبر نسا را از وسط نصف کرده و در طول روز به مدت چند بار یک نصفه را آتش زده و بعد از خاموش کردن شعله آن به محل بواسیر نزدیک کنید تا دود حاصل از عنبر نسا باعث ترمیم زخم ها و از بین بردن التهاب توده بواسیر شود.

این ماده همچنین برای درمان عفونت و ترشحات واژن زنان هم کاربرد دارد.

غذاهای فیبردار برای بواسیر

فیبر برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش و تنظیم حرکات روده ها بسیار مفید است. فیبر دشمن اصلی یبوست است و دفع مدفوع را بسیار راحت تر می کند. میوه ها وسبزیجات تازه و حبوبات به عنوان غنی ترین منابع فیبر شناخته می شوند. اگر به بواسیر مبتلا هستید در رژیم غذایی خود منابع سرشار از فیبر را قرار دهید.

درمان بواسیر - دانلود فارسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی