بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

  • ۰
  • ۰

بواسیر بیماری است که امروزه افراد زیادی را درگیر کرده و ممکن است برای هر فردی حتی کودکان هم اتفاق بیفتد، در این مطلب تصمیم داریم شما را با انواع عکس بواسیر آشنا کنیم تا ابهامات درباره این بیماری رفع شود.

علاوه بر آن به منظور آسان سازی مراحل درمان بیماران مبتلا به بواسیر؛ بهترین راه درمان بواسیر که لیزر هموروئید است را بررسی و برخی از مزایای آن را بازگو کرده ایم؛ تا شما عزیزان به راحتی نحوه درمان و حتی بهترین مرکز درمان که کلینیک نشیمنگاه در تهران است آشنایی داشته باشید.

بواسیر چیست؟

بواسیر یا هموروئید بیماری است که بیشتر افراد در طول زندگی به آن دچار می شوند. این بیماری از وارد شدن فشار و متورم شدن عروق درون راست روده پدید آمده و سبب بروز علائم دردناک چون تورم، درد، خونریزی یا خارش در ناحیه نشیمنگاهی میشود. بواسیر دارای انواع مختلفی چون داخلی، خارجی و خونی بوده که در ادامه با تصویر هر یک از آنها آشنا خواهیم شد.

عکس بواسیر خارجی

بواسیر خارجی همانطور که از نامش پیداست از متورم شدن عروق بیرونی مقعد و راست روده به وجود می آید. به همین دلیل شکل و ظاهر آن نیز مشخص تر است.
عکس بواسیر خارجی نشان دهنده علائم این بیماری از جمله بیرون زدگی های بالش مانند می باشد. البته علائم دیگر این نوع از بیماری شامل سوزش، خارش، درد یا حتی خونریزی می شود.

تصویر بالا، عکس بواسیر خارجی می باشد که نوع شایع بواسیر است، این هموروئید همراه با درد، خارش و ناراحتی برای فرد بوده و موجب آزار و اذیت فرد می شود. اگر بواسیر خارجی به موقع درمان نشود ممکن شدت بیشتری پیدا کرده و زندگی روزانه فرد را دچار اختلال کند.

عکس بواسیر داخلی

بواسیر داخلی، برعکس بواسیر خارجی که بیرون از مقعد شکل میگیرد، داخل رکتوم شکل گرفته و سبب بروز علائمی چون خونریزی می شود. علاوه بر آن در صورتی که بواسیر داخلی درجه 3 یا 4 باشد، از مقعد خارج شده و بیمار میتواند آن را لمس کرد و به داخل مقعد هدایت کند. البته هنگامی که این بیماری به این درجه از حاد بودن برسد نیازمند درمان با لیزر است.
شما عزیزان می توانید با مشاهده عکس بواسیر داخلی که در ادامه آن را قرار دادیم، با آن آشنا شوید.

 

تصویر بواسیر داخلی

عکسی که مشاهده می کنید نمونه ای از بواسیر داخلی حاد است که تنها با استفاده از لیزر قابل درمان است.

تصویر بواسیر داخلی

تصویر بالا که از نمای درونی روده بزرگ گرفته شده برخی از عروق متورم شده بواسیری را نشان می دهد. این رگ های هموروئیدی به تدریج پیشرفت کرده و از مقعد خارج می شوند و سبب بروز هموروئید داخلی درجه 4 می شوند.

 

عکس بواسیر خفیف

در زمان بروز، بیماری بواسیر خفیف است و اگر فرد بیمار به فکر درمان نباشد، ممکن است دچار مشکلی جدی تر شود. زمانی که فرد علائمی چون تورم، درد یا حتی خون به روی دستمال مشاهده می کند بهتر است برای درمان اقدام نموده تا از پیشرفت بیماری جلوگیری نماید.

عکس بواسیر خفیف

تصیر بالا که مشاهده می کنید، عکس هموروئید خفیف است که در مراحل ابتدایی خود است. بی توجهی و عدم درمان این نوع بواسیر سبب نوع حاد بواسیر می شود.

https://clinicjarahi.ir/images-hemorrhoids/

  • matin pishrow

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی