بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

  • ۰
  • ۰

ایوکو، یک برند خودروسازی ایتالیایی می باشد، که در زمینه تولید انواع کامیون، اتوبوس و موتورهای دیزل فعال می‌باشد و دفتر مرکزی و کارخانه اصلی آن، در شهر تورین، ایتالیا واقع شده است.

این شرکت، شاخه‌ای از شرکت صنایع سی‌ان‌اچ به شمار می آید و سالیانه قریب به ۲۰۰٫۰۰۰ خودروی تجاری و ۴۶۰٫۰۰۰ موتور دیزلی ساخته و عرضه می نماید. آمارهای به دست آمده بیانگر آن است که این برند خودروسازی تا پایان سال ۲۰۰۷ میلادی، ۱۱٫۱۹۶ میلیون یورو از فروش محصولاتش درآمد داشته است.

اویکو

نام ایوکو؛ اختصار یافته کلمه کمپانی صنایع خودرویی  Industrial Vehicle Corporation می باشد. این شرکت از مشارکت و سرمایه‌گذاری چند شرکت اروپایی همچون فیات، لانچیا و افیسینه مکانیکه، یونیک و ماگیروس در سال ۱۹۷۵ تشکیل شده است.

در حال حاضر کمپانی ایوکو سهم عمده ای را در بازار خودروهای تجاری و موتورهای دیزلی دارد. بالاترین فروش این کمپانی را خودروهای حمل مسافر، وسایل نقلیه تجاری، ماشین‌آلات نظامی و کامیون‌های ۳٫۵ تنی، در بر می گیرند. از محصولات دیگر این کمپانی می‌توان به اویکو مسیف و ایویکو ماگیروس اشاره کرد.

منبع: سایت کارشناسی خودرو http://auto9.ir 

  • matin pishrow

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی