بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

  • ۰
  • ۰

طبق آمار و تایید علم پزشکی؛ لیزر کیست مویی یا پیلونیدال تومی با موفقیت عالی، عوارض کمتر و رضایتمندی بالای بیمار در تخریب و ریشه کن کردن کیست پیلونیدال است.

جراحی با لیزر یک درمان نسبتا سریع و موثر برای سینوس مویی کمر است. این کیست‌ها که در نزدیکی بالای دنبالچه قرار دارند، توده هایی هستند که با مو و مواد زائد پر شده اند و باعث ایجاد عفونت می‌شوند. هدف از درمان با لیزر تمیز کردن ناحیه عفونی و برداشتن گودال است تا عفونت عود نکند.

لازم است بدانید که این روش به قدری برای بیمار راحت بوده و نیاز به پانسمان یا درد داشتن ندارد که درمان کیست مویی بدون عمل جراحی نامیده شده است.

عکس عمل کیست مویی با لیزر در کلینیک اچ پی وی

مزایا عمل کیست مویی به روش بسته در مقایسه با روش باز

به طور معمول در هر دو روش عمل باز و بسته توده برش خورده و عفونت کاملا تخلیه می شود. ولی عمل بسته کیست مویی در مقایسه با روش باز دارای مزیت های خود می باشد که شامل موارد زیر هستند:

  • زمانی که زخم بسته می شود، نسبت به زمانی که باز است، دوره نقاهت زودتر اتفاق می افتد.
  • وقتی بیمار با روش باز عمل شود، نیاز دارد که روزانه پانسمان روی زخم را تا زمان بهبودی کامل تعویض کند در صورتی که عمل بسته نیاز به پانسمان نداشته یا فرد نهایت تا دو روز پانسمان دارد.
  • این عمل تقریبا در نزدیکی مقعد انجام می شود در نتیجه رعایت نکات بهداشتی اهمیت ویژه ای دارد. زخم باز نسبت به بسته معمولا بیشتر مستعد جذب عفونت است.
  • در روش عمل جراحی بسته کیست مویی معمولا نیازی به بیهوشی نیست و توسط بی حسی موضعی انجام می شود. 
  • پس از عمل بسته با احتمال بسیار بالایی امکان عود و بازگشت وجود ندارد. در صورتی که پس از عمل باز به دلیل تحریک شدن بافت داخل پوست ممکن است پس از مدتی بیماری سینوس پیلونیدال عود کند.

کلینیک اچ پی وی | عمل سرپایی کیست مویی 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی