بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

بازار خودرو

اخبار به روز بازار خودرو

  • ۰
  • ۰

Image result for ‫ب‌ ام و X3‬‎

دوشنبه 7 آبان در تهران شاهد یک دستگاه از شاسی بلندهای ب ام و که توسط کامیون خودروبر حمل می‌شد بودیم. با وجود اینکه ایکس 3 از همان سال های ابتدایی تولید در سال 2005 در کشور حضور پررنگی داشت اما بعد از ممنوعیت واردات خودروهای مونتاژی آمریکا مانند بیشتر مدل های شاسی بلند ب ام و که در خط تولید این کمپانی در اسپارتانبرگ آمریکا تولید می‌شود و همچنین واردات خودرو بالای 40 هزار دلار، ورود این خودرو به کشور هم متوقف شد. بعد از تولید نسل جدید X3 این مدل از شرکت ب ام و هیچگاه نتوانست وارد کشور شود و دیده شدن این خودرو در کشور یک اتفاق عجیب محسوب می‌شود.

 به گزارش خودروبانک و به نقل از دنیای خودرو، بعد از بررسی ها مشخص شد که این خودرو مدرن و بروز توسط سفارت آلمان در کشور خریداری شده و وارد کشور شده است و باید شاهد تردد این خودرو با پلاک دیپلمات در کشور باشیم. خودروی X3 از نوع xDrive30i بوده و از نسخه سفارش آمریکایی است. جعبه دنده این خودرو از نوع 8 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان و پلت ‌فرم چهار چرخ محرک هوشمند است. زیر کاپوت یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژر قرار گرفته که 252 اسب بخار قدرت و گشتاور 350 نیوتون متر دارد.

  • matin pishrow

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی